ارزان ترین محصولات کلیه محافظت مفید
نوشته شده توسط : rshaole

ارزان ترین محصولات کلیه محافظت مفیدارزان ترین محصولات کلیه محافظت مفید

سیر. سیر تازه دارای خواص ضد التهابی قوی، هنوز هم ممکن است به کاهش کلسترول، آن است که یکی از بهترین انتخاب از محصولات به نفع کلیه ها. سیر یک آنتی اکسیدان قدرتمند است. تایید شده توسط مطالعه، مواد غذایی ضد سرطان هم مفید است.

خربزه، کلم بروکلی، گل کلم و سایر سبزیجات چلیپایی دارند تغذیه فیبر، ویتامین C، ویتامین K و دیگر ویتامین ها هستند عملکرد خوب کلیه است. در واقع، در این محتوای پتاسیم کم از سبزیجات، مفید حفاظت از کلیه است. در کل محتوای بالای آهن و حاوی کاروتن β غنی و کلسیم است. اثر محافظتی بهتر از کلیه ها.

پروتئین تخم مرغ. سفید تخم مرغ حاوی ویتامین های لازم متعدد و مواد معدنی، به منظور بهبود سطح سلامت در تمام بدن است. سفید تخم مرغ دارای مقدار زیادی پروتئین، کم پتاسیم، فسفر کم، آهن، بسیاری از افراد مفید حفاظت از کلیه ها و حفظ وضعیت بسیار عالی.

روغن زیتون. مطالعه نشان، در برخی مناطق، جایگزین روغن زیتون روغن و دیگر روغن های خوراکی، بروز بیماری های قلبی، سرطان، و نفروپاتی بدیهی است کم است. روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان کمک مقاومت در برابر آسیب رادیکال های آزاد به بدن، کاهش التهاب عروق.

اپل. سیب حاوی ترکیبات بسیاری از کمک به التهاب مبارزه، و مقدار پتاسیم کم است، موضوعات ایده آل محافظت از کلیه ها.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

اسکایپ: yuexuan992

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru

واتساپ: +86 18203204121





:: برچسب‌ها: قدرت , حفاظت از کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: